Dutch Grammar Checker additional rule

I received a report from our Dutch Editor and I wanted to make it known so it could be accounted for in the programming.

Please see attached for details.

I would appreciate if this could be added to Dutch.

Deze vervoegingen zijn al voor alle werkwoorden aanwezig. In veel gevallen worden fouten hiertegen ook al geconstateerd.

Maar hoe langer de zin, hoe complexer het wordt.

Met concrete voorbeelden als deze kunnen we overigens wel aan de slag.

Het mooiste is dan om de zin als tekst aan te leveren, liever niet als afbeelding.

Bedankt voor deze voorbeelden.

Dear Ruud,

Thank you very much for your answer.

Here is from our Dutch Editor:

Hallo, Ik ben heel blij een hoopvol antwoord te ontvangen over deze taalkwestie. Het is voor ons team belangrijk dat zulke uitzonderlijke constructies ook gevangen worden in de Grammar Checker. Ze zijn zeker niet heel gemakkelijk dus ik hoop dat jullie dit kunnen uitwerken. Hier is dezelfde tekst die voorheen verzonden was, maar nu als tekst en niet als een “picture”.

“En we bekeken opnieuw de succesvolle acties: wanneer ik een org als Algemeen Directeur leidt, loop ik ten minste één keer per dag door die hele organisatie en spreek ik met elke persoon in die organisatie.” This is the wrong verb ending in –t.

“En we bekeken opnieuw de succesvolle acties: wanneer ik (subject) een org als Algemeen Directeur leid (verb), loop ik ten minste één keer per dag door die hele organisatie en spreek ik met elke persoon in die organisatie.” This is the correct verb not ending in –t.

Hartelijk Dank

We zullen er naar kijken, maar lange zinnen blijven een uitdaging.
Helemaal als er meerder issues in 1 zin zijn.
Zo is org een onbekend woord. Dat maakt het eigenlijk al lastig om de rest te analyseren.
‘Algemeen Directeur’ wordt overigens niet gemeld om te attenderen op de overbodige hoofdletters.

De kern hier is ‘wanneer ik een organisatie als Algemeen Directeur leidt,’ En daar is wel een controle voor te maken.

Nogmaals bedankt voor de input en laat er maar zo veel mogelijk volgen!

===============
Short in English:
Lonmg sentences will always be difficult, because of the flexibility of the language and probably multiple issues in one sentence.
In this case, the problematice sentence part is ‘wanneer ik een organisatie als Algemeen Directeur leidt’ ; we will try to tackle this case.

We would love to have more reports on missing mistakes.

Ruud

I added this new rule to our Premium version.

It will take some time until it will be on the servers.

Dear Ruud,

Thank you very much!

Best Regards,
Charlie